10. 12. 2019

Recenze knihy: Hvězdný prach

ZAJÍMAVOSTI – Přinášíme Vám další zajímavost ze světa knih. Tentokrát se naše blogerka zaměřila na knihu Hvězdný prach. Mnozí z váš jistě znají stejnojmenný film, ale jaká je kniha? Čtěte a dozvíte se více..

Na ospalém anglickém věnkově, na úsvitu viktoriánské éry, si žije městečko Zeď svůj poklidný život. Jeden by si pomyslel, že Zeď je víc než trochu zvláštní název pro vesnici. Ta naše je dostala podle impozantní kamenné ohrady, která ji odděluje od přilehlé louky. U jediné mezery ve zdi stojí dnem i nocí strážný, který má za úkol zabránit zvědavcům projít skrz. Jen jednou za devět let opouští svou hlídku a to tehdy, když se koná zvláštní a neobyčejný trh. Tady ve Zdi, má mladý Tristan Thorn oči jedině pro Victorii Foresterovou. Ale Victorie je chladná a vzdálená. Tak vzdálená, jako ta hvězda, kterou jednoho večera společně vidí padat z nebe. Aby získal Victoriinu ruku, přísahá Tristan, že najde spadlou hvězdu a přinese ji své milované. Je to přísaha, která zavede mládence za prastarou zeď a vyžene ho do podivuhodného a fantastického světa.

Tristan však není jediný, kdo hledá nebeský klenot. Pro některé je příslibem mládí a krásy. Pro jiné zas klíčem ke království či obrození temných čarovných sil. A mladý muž poháněný láskou a bude muset vzít rozum do hrsti, aby uspěl a přežil v tomto tajemném světě, kde spadlé hvězdy na sebe mohou vzít jakoukoliv podobu a kde problémy mají tendenci se rozvětvovat do nečekaných směrů…

Recenze knihy: “Teď se připravte, teď přijde přiznání… Zbožňuji film Stardust,” … číst pokračování ..

Zdroj: Ostře sledované knihy